Oμιλία – Πρακτική Μindfulness (ενσυνειδητότητα)

Oμιλία – Πρακτική Μindfulness (ενσυνειδητότητα)

 To Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019, στις 18:00-20:00, η Μητέρα Γη και το Διαμάντι γιόγκα παρουσιάζει την ομιλία και πρακτική Mindfulnes- Διαλογισμός. Δωρεάν συμμετοχή.

Ελάτε να μάθουμε πως μπορούμε να εξασκηθούμε στην ενσυνειδητότητα (mindfulness) ως μια προσέγγιση αντιμετώπισης των ψυχολογικών μας δυσκολιών. Η ενσυνειδητότητα μπορεί να εξασκηθεί σε οποιαδήποτε ανθρώπινη εμπειρία, ξεκινώντας από την αναπνοή μας, το φαγητό, το περπάτημα, τις σκέψεις μας, τα συναισθήματά μας, τις αισθήσεις του σώματός μας και οτιδήποτε άλλο βιώνουμε.

Τι είναι Μindfulness (ενσυνειδητότητα);

Μindfulness (ενσυνειδητότητα) είναι η επίγνωση που προκύπτει όταν παρατηρούμε προσεκτικά αυτό που βιώνουμε κάθε στιγμή στο παρόν, με καλοσύνη και επιτρεπτική διάθεση, χωρίς κριτική. Αποτελεί επιστημονικά αποδεδειγμένη προσέγγιση που υποστηρίζεται από πάνω από 4.500 δημοσιευμένες επιστημονικές μελέτες οι οποίες έχουν αποδείξει ότι συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που μας επιτρέπει να διατηρούμε την ψυχική ισορροπία μας ακόμη και σε περιόδους δυσκολιών. Περιλαμβάνει την εστίαση της προσοχής στις αισθήσεις του σώματος, τις σκέψεις, τα συναισθήματα ή το περιβάλλον αλλά και τη συνειδητή εξάσκηση στην καλλιέργεια θετικών αισθημάτων όπως καλοσύνη, συμπόνοια και ενσυναίσθηση.

Σωματικό Επίπεδο

Αυξημένη αίσθηση ευεξίας

Τόνωση ανοσοποιητικού συστήματος

Βελτίωση διαταραχών ύπνου

Καλύτερη ικανότητα διαχείρησης πόνου

Ρύθμιση αρτηριακής πίεσης

Μείωση συμπτωμάτων του στρες

Νοητικό Επίπεδο

Βελτίωση εστίασης προσοχής

Τόνωση μνήμης

Αύξηση δημιουργικότητας

Βελτίωση αποτελεσματικότητας

Βελτίωση επικοινωνιακών ικανοτήτων

Συναισθηματικό Επίπεδο

Μείωση στρες και άγχους

Καλύτερη διαχείρηση δύσκολων συναισθημάτων

Μείωση συμπτωμάτων κατάθλιψης

Καλλιέργεια ενσυναίσθησης και συμπόνοιας

Βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων

Εκτενείς επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν ότι η εξάσκηση στο mindfulness λειτουργεί συμβάλλοντας στη νευροπλαστικότητα του εγκεφάλου ώστε να ανταποκρίνεται με καλύτερο τρόπο σε στρεσογόνες καταστάσεις. Για παράδειγμα, αυξάνει τη δραστηριότητα και την πυκνότητα της φαιάς ουσίας σε περιοχές που σχετίζονται με την εστίαση, τη μνήμη, τη μάθηση και το αίσθημα χαράς και ελαττώνει τη δραστηριότητα σε περιοχές που σχετίζονται με το στρες, την ανησυχία και την κατάθλιψη, όπως η αμυγδαλή, ο ιππόκαμπος και ο προμετωπιαίος φλοιός.

Να είστε καλά